בנייה של דף עסקי מוצלח בפייסבוק

רבים מבעלי העסקים שרוצים לעשות שיווק בפייסבוק, נוטים להשתמש בצורך כך בפרופיל האישי, 
דבר פסול ואינו חוקי מבחינת ההנהלה של פייסבוק כי הרי לשם כך נוצר הדף העסקי כדי שאנחנו נוכל לפרסם ולמדוד את הפרסום שלנו ושם לאסוף את הקהל שבמת מתעניין במוצר/שירות שלכם. 
חשוב שהדף העסקי בפייסבוק יהיה ייצוגי ותדמיתי, עם עיצוב מיוחד ושימוש קל ונוח מבחינת הגולש, ישנם מספר דברים שלוכדים את תשומת ליבו של הלקוח ויש להקפיד עליהם  
כמו לבצע עדכונים בתדירות גבוהה בעמוד העסקי שלכם, כדי שלקורא תיהיה סיבה לחזור ולבקר בו ולהשאיר את הלייק שלו על העמוד שלכם. 
תמונת פרופיל בדרך כלל צריכה להיות הלוגו שלכם או אם פתחתם דף למוצר מסויים חשוב שהוא יוצג בתמונת פרופיל.
אחרי זה יש את קאבר שהיא לא פחות חשובה מהתמונת פרופיל חשוב שהקאבר תהיה מושכת ומרעננת שתיתן את המסר השיווקי הנחוץ ללקוחות שלכם.
אחרי זה אתם יכולים לפרסם וגם בפרסום שלכם תשימו תמונות טובות שמאפיינות את העסק שלכם תמונות יצירתיות או סרטוני וידאו שיווקים עם טיפים טובים ותמיד לתת לעוקבים שלכם לחזור לדף ולקחת ממכם עוד מידע ככה תרכשו את אמון הגולשים ותגדילו את המכירות שלכם.

חשוב מאוד לעשות תמונות שיווקיות וסרטונים טובים עם טיפים טובים ואיכותים לעסק שלכם סה"כ כולם אוהבים טיפים או הדרכות על המוצרים/שירותים שלכם, הקהל שלכם כבר נמצא בפייסבוק אז תפתחו דף עסקי מקצועי ותתחילו לפרסם 

אני מצרף לכם מאמר לבניית דף עסקי

בנוסף אני מצרף לכם סרטון איך לפתוח דף עסקי בפייסבוק
מוזמנים לצפות 




להמשך לעוד טיפ לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה