כאשר רוצים לפרסם עסק בפייסבוק ניתן לעשות זאת
באמצעות 2 דרכים אורגני שזה לעלות פוסט לדף העסקי שלכם או מודעה/ פוסט על ידי אופציית הקידום הממומן בפייסבוק,
מלבד הגדרת קהל היעד המבוקש למטרת המודעה וכתיבת פוסט שיווקי שיעשה את העבודה,
חייב להשתמש גם בתמונה, תמונה תמשוך את תשומת הלב של הלקוח ותיתן טון וממד אחר למודעה.
מומלץ להוסיף למודעה עם התמונה טקסט שיווקי מתאים שהוא זה שיכריע האם ילחצו על המודעה עצמה אבל שהטקסט לא יהיה יותר מ20 אחוז על התמונה בהתאם לתנאי פייסבוק.
(אני מצרף לכם את הכלי לבדיקת טקסט על תמונה של פייסבוק)
התמונה היא חלק משמעותי מהמודעה ומהחלטת הגולש האם ללחוץ עליה,
היא זו שתשפיע במידה ניכרת על מספר הלחיצות לכן חשוב מאוד שהתמונה תהיה מושכת בעלת מסר חשוב שהתמונה תאפיין את העסק שלכם.
בחירת תמונה דורשת מאמצים בבחירתה ולפעמים גם השקעה של משאבים מסוימים,
ניתן להשתמש בתמונות של העסק עצמו ולהשתמש בצילום מקצועי או עיצוב גרפי, ניתן לעיתים להשתמש בתמונות שנרכשו מאתרים ומייצגות את המסר שברצונך להציג במודעה או בתמונות שפייסבוק מאפשרת לנו להשתמש ממאגר חינמי שלהם .
התמונה חייבת להיות ייחודית ולא מטושטשת ובנוסף שתיצור בידול ושוני מתמונות של מודעות אחרות.
שימו לב
חשוב מאוד להבין שאסור לקחת תמונות מגוגל או תמונות מאתרים אחרים או במכל מקום באינטרנט רק אם הם ללא זכויות יוצרים תקראו טוב טוב לפני שאתם מעלים כי זה יכול להביא לתביעה על זכויות יוצרים.
כמו שאנחנו אחרים לא יכולים לקחת ולהשתמש בתמונות שאתם צילמתם!
אז אני מאמין שאתם תצליחו לבדל את עצמכם מהמתחרים שלכם ולתת את הכי טוב שיש לכם.
אשמח אם תשתפו אותי בתגובות.
להמשיך קריאה לחץ כאן
מלבד הגדרת קהל היעד המבוקש למטרת המודעה וכתיבת פוסט שיווקי שיעשה את העבודה,
חייב להשתמש גם בתמונה, תמונה תמשוך את תשומת הלב של הלקוח ותיתן טון וממד אחר למודעה.
מומלץ להוסיף למודעה עם התמונה טקסט שיווקי מתאים שהוא זה שיכריע האם ילחצו על המודעה עצמה אבל שהטקסט לא יהיה יותר מ20 אחוז על התמונה בהתאם לתנאי פייסבוק.
(אני מצרף לכם את הכלי לבדיקת טקסט על תמונה של פייסבוק)
התמונה היא חלק משמעותי מהמודעה ומהחלטת הגולש האם ללחוץ עליה,
היא זו שתשפיע במידה ניכרת על מספר הלחיצות לכן חשוב מאוד שהתמונה תהיה מושכת בעלת מסר חשוב שהתמונה תאפיין את העסק שלכם.
בחירת תמונה דורשת מאמצים בבחירתה ולפעמים גם השקעה של משאבים מסוימים,
ניתן להשתמש בתמונות של העסק עצמו ולהשתמש בצילום מקצועי או עיצוב גרפי, ניתן לעיתים להשתמש בתמונות שנרכשו מאתרים ומייצגות את המסר שברצונך להציג במודעה או בתמונות שפייסבוק מאפשרת לנו להשתמש ממאגר חינמי שלהם .
התמונה חייבת להיות ייחודית ולא מטושטשת ובנוסף שתיצור בידול ושוני מתמונות של מודעות אחרות.
שימו לב
חשוב מאוד להבין שאסור לקחת תמונות מגוגל או תמונות מאתרים אחרים או במכל מקום באינטרנט רק אם הם ללא זכויות יוצרים תקראו טוב טוב לפני שאתם מעלים כי זה יכול להביא לתביעה על זכויות יוצרים.
כמו שאנחנו אחרים לא יכולים לקחת ולהשתמש בתמונות שאתם צילמתם!
אז אני מאמין שאתם תצליחו לבדל את עצמכם מהמתחרים שלכם ולתת את הכי טוב שיש לכם.
אשמח אם תשתפו אותי בתגובות.
להמשיך קריאה לחץ כאן
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה