מומלץ
להחליף את תמונת הקאבר (תמונת הנושא),
הנמצאת בראש העמוד העסקי או הפרופיל האישי למעלה, והיא בנוסף לתמונת הפרופיל עצמה, חשוב מאוד לרענן את הדף מדי פעם.
ניתן להחליף את תמונת הנושא ואף להיעזר בתמונה מעוצבת מבחינה גרפית על מנת לקדם אירועים שונים. כאשר הגולשים נכנסים אל העמוד העסקי הדבר המרכזי ביותר שמושך את תשומת ליבם היא תמונת הנושא, גם בגלל גודלה בגלל זה צריך שהיא תהיה מושכת צריך להשקיע בא הרבה מחשבה.
יש לנצל את העובדה הזאת לטובת העסק והשיווק בפייסבוק – ניתן להחליף את התמונה הקיימת בתמונה מעוצבת שמתמקדת בדבר אותו יש רצון לקדם, בתמונה ניתן להציג פרטים לגבי כך,
למשל מכירה של פריט מסוים, הנחות ומבצעים, ברכות לחג וכו'
חשוב מאוד שהעיצוב יהיה מותאם גם למחשב וגם למובייל כי היום רוב הכניסות הן המוביל (נייד)
כל שחשוב מאוד שהקאבר (תמונת נושא) תהיה שיווקית ושהמסר יהיה ברור לגולשים.
חשוב מאוד כשאתם מעלים פוסטים לשים תמונות יצירתיות (גם לא שיגרתיות) שמאפיינות את העסק שלכם ושימשכו את הלקוחות הכי פוטנציאלים שלכם ולמקסם את העסק שלכם.
התמונה צריכה להיבחר ולראות שהתמונה באמת מעבירה את המסר שאתם רוצים להעביר אחרת זה לא באמת יהיה אפקטיבי לכן חשוב מאוד להשקיע מחשבה רבה על איזה תמונות אתם רוצים לעלות ואיזה מסר אתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם!
אני מצרף לכם מדריך שעשיתי לגדלי תמונות בפייסבוק גם מאמר וגם סרטון שהכנתי אז יהיה בהצלחה!
זה המאמר המדריך לגדלי תמונות בפייסבוק
זה הסרטון
ניתן להחליף את תמונת הנושא ואף להיעזר בתמונה מעוצבת מבחינה גרפית על מנת לקדם אירועים שונים. כאשר הגולשים נכנסים אל העמוד העסקי הדבר המרכזי ביותר שמושך את תשומת ליבם היא תמונת הנושא, גם בגלל גודלה בגלל זה צריך שהיא תהיה מושכת צריך להשקיע בא הרבה מחשבה.
יש לנצל את העובדה הזאת לטובת העסק והשיווק בפייסבוק – ניתן להחליף את התמונה הקיימת בתמונה מעוצבת שמתמקדת בדבר אותו יש רצון לקדם, בתמונה ניתן להציג פרטים לגבי כך,
למשל מכירה של פריט מסוים, הנחות ומבצעים, ברכות לחג וכו'
חשוב מאוד שהעיצוב יהיה מותאם גם למחשב וגם למובייל כי היום רוב הכניסות הן המוביל (נייד)
כל שחשוב מאוד שהקאבר (תמונת נושא) תהיה שיווקית ושהמסר יהיה ברור לגולשים.
חשוב מאוד כשאתם מעלים פוסטים לשים תמונות יצירתיות (גם לא שיגרתיות) שמאפיינות את העסק שלכם ושימשכו את הלקוחות הכי פוטנציאלים שלכם ולמקסם את העסק שלכם.
התמונה צריכה להיבחר ולראות שהתמונה באמת מעבירה את המסר שאתם רוצים להעביר אחרת זה לא באמת יהיה אפקטיבי לכן חשוב מאוד להשקיע מחשבה רבה על איזה תמונות אתם רוצים לעלות ואיזה מסר אתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם!
אני מצרף לכם מדריך שעשיתי לגדלי תמונות בפייסבוק גם מאמר וגם סרטון שהכנתי אז יהיה בהצלחה!
זה המאמר המדריך לגדלי תמונות בפייסבוק
זה הסרטון
להמשך לחץ כאן
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה