יצירת מודעה והפילוח שלה לקהל יעד ממוקד

בפייסבוק ניתן לפרסם מודעות ממוקדות לפי נתונים שונים – מגדר, מקום מגורים, גיל ועוד, 
אך ישנן דרכים נוספות להגיע להישגים כמו למשל מיקוד של המודעה לבעלי מקצוע או תפקיד מסוים, מתעניינים בתחומים מסוימים או בעמודים שדומים לתחום שלך. 
ניתן לפרסם לרשימות תפוצה לפי תחומי עיניין על ידי מספר טלפון או דואר אלקטרוני. 
כך למשל ניתן גם לבצע זאת לפי מאפיינים ותחומי עיניין מוגדרים כמו ציבור שרוכש באינטרנט, אנשים שחובבים תחום מסוים בקביעות ועוד. 
מומלץ מאוד למקד מודעה בפרסום ממומן בפייסבוק לפי תחומי עיניין כלליים – לפיו יגיע קהל יעד מסוים המתעניין בנושא שלך.  המודעה תניב יותר תוצאות רלוונטיות ואיכותיות כאשר היא תיהיה יותר ממוקדת לקהל יעד מסוים ולאו דווקא תתפרס על קהל רחב יותר שלא תמיד מתעניין בתחומים מסוימים.

תהליך של רשימת תפוצה ומה אנחנו יכולים לעשות עם המיילים שלהם 

קודם כל אנחנו לא ניקח כל מייל כי זה לא יהיה אפקטיבי 
אנחנו נעשה דף נחיתה בנוגע לשירות שלנו או המוצר שלנו יש גם אופציה ליצור טופס לידים בתוך פייסבוק שזה גם יכול לצמצם לנו את העלויות של הדף נחיתה.
אחרי שכבר עשינו את זה כל מה שנשאר לנו הוא לפרסם את הדף נחיתה או לעשות קמפיין לידים ולהתחיל לאסוף את הלידים אחרי שאספנו מספיק לידים (לפחות 100 אנשים שנרשמו לדף נחיתה או לטופס לידים) אנחנו נעלה את זה בתור קהל ואז נוכל להשתמש בזה ולהציג להם פרסומות בפייסבוק וכל פעם אנחנו יכולים לאסוף ולהוסיף לקהל שלנו.






להמשך לחץ כאן

אין תגובות:

פרסום תגובה