כתיבה של תכנים עדיפה על פרסומות

קהל היעד נכנס או רואה את עמוד העסקי שלכם ובוחר לאיזה פרסום להתייחס וממה להתעלם. 
המוח שלנו באופן אוטומט יחסום את הפרסומות ויתעלם ממנה, שימו לב שעל הכל היום יש פרסומות אפילו על כוס חמה חד פעמי תמיד תראו שיש את שם המותג.
בשביל זה חשוב מאוד להיות יצירתיים ובכתיבה לתת כמה שיותר ערך ולמשוך את הגולש.
בפייסבוק חשוב מאוד לתת ערך לגולש כדי שהוא תמיד יחזור ולא רק פרסומות.
שימו לב פייסבוק אוהבת מוערבות ככל שיותר אנשים יגיבו לפוסטים שלכם אז ככה הם יקבלו יותר חשיפה ואפילו יותר מזה הם יראו שיש יותר עיניין בפוסטים שלכם ככה האלגוריתם של פייסבוק עובד.
כמובן חשוב לא לנסות לעבוד על המערכת בפרופילים מזוייפים למרות שפייסבוק כבר ישר עולה על זה מהר יותר מימה שאתם חושבים.
אז קדימה תתחילו לכתוב את הפוסטים שלכם עם ערך ואל תפחדו לתת ללקוחות שלכם את הערך שלכם או טיפים טובים ואיכותיים כי זה מה שיביא אותכם אליכם.
פייסבוק עוזרת להגדיל את התפוצה של התוכן ולקדם אותו הלאה במידה ויש התעניינות בו. אנשים מסמנים 'אהבתי' רושמים תגובה או משתפים, כדי להתחבר אל המותג/ העסק באמצעות תכנים איכותיים ולא בשביל לקבל רק פרסומות.



רוצה עוד? לחץ כאן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה