התאמה של סוג המודעה הממומנת בפייסבוק

כאשר אתם רוצים להתחיל פרסום בפייסבוק של עסק מסוים רצוי להשתמש במודעה ממומנת ולכן גם חשוב להתאים את סוג המודעה ליעד שרוצים להשיג, כלומר, מודעה שמטרתה הגדלה של הכניסות לדף הנחיתה או כניסות לאתר נדרש להגדיר שלחיצה על התמונה של המודעה תוביל לדף המיועד לכך. 
לעיתים ישנו מצב בו אין צורך בפרסום עם קישור חיצוני כאשר רוצים להגדיל חשיפה של מוצר מסוים בפייסבוק, 
ואם המטרה היא להגיע לכמה שיותר גולשים פוטנציאלים זה או תפוצה או הגברת מודעות למותג כך תוכלו להגיע לכמה שיותר אנשים במינימום תקציב.
ואם אתם רוצים שנאישם יגיבו לפוסטים שלכם או ילחצו לייק זה מודעת מוערבות כך אתם יכולים לקדם פוסט בדף ואז לקדם אותו באמצעות פרסום הממומן בפייסבוק.
אם המטרה היא לאסוף קהל בדף העסקי ולאסוף לייקים בדף אז מטרת הקמפיין הוא מעורבות אבל יש שם אופציה לקדם רק לייקים בדף.
אם אתם רוצים לקדם אירוע אתם יכולים לעשות את זה גם בתוך מוערבות יש אופציה שם לקדם את האירוע הקרוב.
אם במקרה ויש לכם אפליקציה אתם יכולים לקדם אותה בפייסבוק ולבנות קמפיין שמטרתו לקדם אפליקציה.
אם יש לכם קטולוג מוצרים אפשר גם את זה לקדם או ליצור קמפיין של קטולוג מוצרים ולהגדיל את המכירות שלכם.
אם אתם מעוניינים שהגולשים ישאירו פרטים אצלכם ואתם תחזרו אליהם זה בדיוק בשבילכם טופס לידים של פייסבוק מה שעושים מכינים טופס כזה במנהל המודעות, מה שהטופס הזה עושה ברגע שהגולש לוחץ עליו הוא שואב את המידע עליו ונותן אותו לכם.
יש גם קמפיין של צפיות בסרטונים אתם יכולים לקדם סרטון שיווקי שלכם או של העסק שלכם ובעצם לגרום לכמה שיותר אנשים לצפות בסרטון שאתם מקדמים בפייסבוק.
יש גם אפשרות לקדם ולהפנות את הגולשים ישירות לחנות שלכם.
ויש קמפיין להודעות במסנג'ר של פייסבוק שאני יכול להגיד שהוא אפקטיבי מאוד כי מה שקורה אתם יכולים לעלות קמפיין ופשוט לתת להם אופציה לשלוח לכם הודעה ישירות שלדעתי זה מאוד נכון לעשות כי אנשים אוהבים לדבר והם ירצו כמה שיותר מידע ואתם תתנו להם את המידע הנדרש


פרסום בפייסבוק


להמשך לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה