מטרת הפוסט והעברת המסר הרצוי

לפני כתיבת הפוסט, הגדר לעצמך יעדים ומטרות. שאל שאלות, 
כמו: איזה מסר רוצה להעביר בפוסט הספציפי, ליידע את הלקוח במבצע מסוים או רק לספר לו מה השירות שאתה מציע? לתת טיפים טובים או מדריכים. 
בעיקר בפרסום בפייסבוק, בכתיבת הפוסט יש להשתמש במילים וביטויים שיווקיים שימשכו את הלקוח את הגולש על הפוסט שלנו וגם יניעו את הלקוח לפעולה (שיניע לפעולה זה לא אומר שהוא יקנה את המוצר או השירות זאת אומרת שהגולש ילחץ לנו לייק/שיתוף או תגובה לפוסט)


יש לפנות אל הרגש של הקורא ולגרום לו לחוש אמפתיה כלפי המוצר שלך.


חשוב להבין שלא תוכל למכור את המוצרים/שירות של העסק שלך במודעה/פוסט שהן מכירתי מדי כי אנשים לא אוהבים שמוכרים להם בגלל זה חייב להיות יצירתי ולמשוך את הגולש.

תנסו לתת לקהל שלכם טיפים או הדרכה בחינם  שקשורים לעסק שלכם שיכול לעזור להם ביום יום ולפתור בעיה.

בעזרת זה אתם תיצרו אמון ביינכם לבין הגולשים



תוכן יצירתי


בנוסף חשוב מאוד להדגיש באמצעות הכתיבה את התועלת שהגולש יפיק מהשירות/מוצר שלך ומדוע כדאי לו לפנות דווקא אליך. 
שוב איזה בעיות אתם פותרים לגולשים עם המוצר/שירות של העסק אם תענו על השאלה הזאת אתם תוכלו לכתוב את הפוסטים בצורה נכונה ובאמת לפתור את הבעיות של הלקוחות שלכם.

להמשך לחץ כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה