פניה לרגש של הלקוח

כתיבה של כותרת מושכת ומעודדת הנעה לפעולה צריכה לכלול גם פניה לרגשות של הגולש, רגשות כמו כאב, לאהוב את המוצר/שירות,  התלהבות, התרגשות וכו...
כותרת טובה מטרתה לעורר אמפתיה ורצון להמשיך לקרוא את המסר שלך בין אם זה בפוסוט או בין אם זה מאמר. 


איך עושים את זה? לפי ניסוח מתאים.



למשל: הצגה של בעיה מסוימת שיש ללקוחות הפוטנציאלים שלך ומה המוצר/שירות שלך עונה עליה כמובן,
והדרך לפתרון שלה - שימוש בשירות/מוצר שלך. 
יצירת הזדהות של הלקוח עם הכותרת, נפוץ בעיקר בשיווק באמצעות בלוג שניתן לשתף בו למשל סיפור אישי או מקרה נפוץ שזה טוב גם לקידום העסק שלך. 





רוצים לדעת עוד על פרסום בפייסבוק לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה