ניסוח קצר ובהיר

כתיבת פוסט שיווקי צריכה להכיל את המסר אותו אתה רוצה להעביר ללקוח באופן ברור,
בשפה שמותאמת לקהל היעד אליו אתה רוצה לפנות בצורה ממוקדת ומובנת. 
ישנן מספר רב של קהלים אליהם אנחנו רוצים לפנות אני ממליץ לפנות לכל אחד בפוסט שיווקי בנפרד כדי שהפרסום יהיה יותר ממוקד ולא נבזבז סתם תקציב פרסום.
במיוחד בפרסום בטוויטר.
איך לנסח את הפוסט?



ראשית, יש להתמקד באורך הפוסט, יש לכתוב את הפוסט לא ארוך מידי שיעיק ויבלבל את הלקוח ויגרום לו לאבד את סבלנותו אך גם לא קצר מידי שיחסיר פרטים חשובים וישעמם את הלקוח במיוחד בפרסום ברשתות החברתיות, 

דבר נוסף שחשוב להתייחס אליו בעת הכתיבה הוא אופן הניסוח של הפוסט הוא ניסוח בהיר ומובן ללקוח.
שימו לב למילים יש כוח כדי למנוע אי הבנה בייננו לבין הגולשים,

בנוסף לביטויים השיווקיים יש להשתמש בשפה ברורה ומובנת כלומר לא בשפה גבוהה מדי ולא בשפת 'סלנג' או שפה ירודה שתקרין חוסר מקצועיות.

יש להשתמש בשפה עממית 'בגובה העיניים' של הלקוחות הפוטנציאליים שלך. 
כדי להזדהות עם הלקוחות שלך.
כמו כן, חשוב להשתמש בסימני פיסוק בצורה מתאימה ובעברית נכונה.
מומלץ מאוד להשתמש בסמלים :) שונים בפוסטים

להמשך קריאה לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה