בדף
העסקי קיימות אופציות ניתוח נתונים ותוצאות של פוסטים
(תפוצה של פוסטים, לייקים ועוד)
וניהול הדף העסקי בצורה נכונה וידידותית לשימוש ואפקטיבית עבור העסק שלך.
נתונים אלה מראים לך נתונים כמו צפיות מסוימות בפוסטים שונים
וכך תוכל לדעת איזה פוסט כתבת בצורה נכונה וכך תוכלו לקדם אותו באמצעות פרסום הממומן (להכנס למנהל המודעות לא מקדמים פוסטים דרך הדף העסקי.)
בנוסף ניתן לעשות חשיפה ממוקדת באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק דרך מנהל המודעות של בפייסבוק ללקוחות פוטנציאלים אליהם אתה מבקש להגיע, באמצעות פילוח ממוקד לקהל הלקוחות שאתה רוצה להגיע אליהם.
להמשך לחץ כאן
(תפוצה של פוסטים, לייקים ועוד)
וניהול הדף העסקי בצורה נכונה וידידותית לשימוש ואפקטיבית עבור העסק שלך.
נתונים אלה מראים לך נתונים כמו צפיות מסוימות בפוסטים שונים
וכך תוכל לדעת איזה פוסט כתבת בצורה נכונה וכך תוכלו לקדם אותו באמצעות פרסום הממומן (להכנס למנהל המודעות לא מקדמים פוסטים דרך הדף העסקי.)
איך נגביר את המודעות למותג שלנו?
אנחנו מנסים להגיע לאנשים בחינם וזה נכון לעשות את זה אבל זה לא אומר שלא צריך להשקיע קצת תקציב לפרסום העסק שלך חשוב מאוד לעלות את המודעות ולהשתמש בפרסום ממומן כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים וגם כדי שאנשים ידעו שאתה קיים.
להמשך לחץ כאן
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה