בפרסום עסקים קטנים ובינוניים ואפילו בחברות גדולות,
כתיבת פוסט שיווקי הוא התדמית של העסק שלך ברשת החברתית פייסבוק
ודרכו הגולש יחליט אם הוא מעוניין להמשיך את התהליך ולקרוא את הפוסט ולפנות אליך או לעבור הלאה אל הפוסט הבא.
כדי לגרם ללקוח להתעכב ולהתעניין בתוכן שלך חשוב להדגיש את התועלת של השירות/מוצר שלך עבורו ויחד עם זאת לפנות אל רגש שלו –
מה הוא אוהב, ממה הוא מפחד, מה הוא ישיג כשהוא יקנה את המוצר/שירות שלך.
יש לעורר בלקוח תקווה ואופטימיות באמצעות השימוש במוצר/שירות שלך.
אתה יכול לשאול את הלקוחות שלך שאלות לגבי המוצרים/השירותים שלך זה גם אופציה לחשיפה גדולה וגם לקבל ביקורת ואיפה אפשר לשפר את מה שאתה עושה או נותן.
להתחלה ולשאר הטיפים לכתיבה פוסט שיווקי לחץ כאן
כתיבת פוסט שיווקי הוא התדמית של העסק שלך ברשת החברתית פייסבוק
ודרכו הגולש יחליט אם הוא מעוניין להמשיך את התהליך ולקרוא את הפוסט ולפנות אליך או לעבור הלאה אל הפוסט הבא.
פוסט בפייסבוק |
כדי לגרם ללקוח להתעכב ולהתעניין בתוכן שלך חשוב להדגיש את התועלת של השירות/מוצר שלך עבורו ויחד עם זאת לפנות אל רגש שלו –
מה הוא אוהב, ממה הוא מפחד, מה הוא ישיג כשהוא יקנה את המוצר/שירות שלך.
יש לעורר בלקוח תקווה ואופטימיות באמצעות השימוש במוצר/שירות שלך.
אתה יכול לשאול את הלקוחות שלך שאלות לגבי המוצרים/השירותים שלך זה גם אופציה לחשיפה גדולה וגם לקבל ביקורת ואיפה אפשר לשפר את מה שאתה עושה או נותן.
להתחלה ולשאר הטיפים לכתיבה פוסט שיווקי לחץ כאן
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה