תוכן מכירתי במסווה של תוכן מושך ומועיל

בכתיבת כותרת מקצועית יש לשים לב לעובדה שלקוחות אינם אוהבים שמוכרים להם 
ולכן יש לבצע זאת בדרך אלגנטית. 
יש להכניס מסרים שיווקיים בדרך סמויה שתעורר את הצורך של הלקוח בשירות/מוצר אותו אתה מציע ולא תרתיע אותו מפניו ותגרום לו להרגשה שרוצים רק למכור לו, להפך תגרמו לו להבין למה הוא צריך את המוצר/שירות שלך ולמה זה חשוב שיהיה לו את מה שאתה מציע, צריך לגרום לו לאהוב את המוצר/שירות שלך. 
חשוב לזכור שהכותרת היא התדמית של העסק, היא זו שמושכת את הלקוח כמו בפרסום ביוטיוב כותרות של סרטונים וההחלטה של הלקוח האם לצפות בהם, היא העומדת בראש התוכן ויש לה תפקיד משמעותי בפעולה שינקוט הלקוח בעקבותיה.
ובפרסום ביוטיוב לבחור כותרת טובה ומושכת וככה היא גם מקודמת במנוע חיפוש של גוגל.


הנה מספר דוגמאות:










רוצים לקבל עוד טיפ לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה