שתפו ברשתות החברתיות כל פעילות וירטואלית שקשורה לעסק

ניתן לשתף עם ציבור החברים והעוקבים כל מידע שרלוונטי לקידום העסק, 
למשל אם קיים אתר לבית העסק או בלוג שיווקי, 
קיימת האופציה לשתף אותו ברשתות החברתיות השונות.
ואפילו חשוב מאוד לשתף את האתר או את הבלוג שלכם ברשתות החברתיות כדי לקבל כמה שיותר חשיפה. 
הדבר עוזר להפצת המאמר/ כתבה/ אתר הספציפי ולהגדלת החשיפה שלו בפני קוראים רבים יותר. 
תוכלו לשלב את התכנים, פוסטים שיווקיים, דברים מצחיקים או מעניינים שלא תמיד קשורים בדרך ישירה לעסק וכך גם מאמרים רלוונטיים מהאתר או הבלוג של העסק. 
קידום אתרים ברשתות החברתיות היא דרך נוספת להגדלת הצפיות והתנועה באתר גם ללא הקידום עצמו בגוגל.
לכן חשוב מאוד לשתף את האתר או הבלוג שלכם ברשתות החברתיות. 
אז למי שלא עשה את זה עד עכשיו תתחילו לעשות את זה וכמובן בהדרגה כדי לא ליצור עומס על הגולשים.




רוצים לדעת עוד איך לקדם בפייסבוק לחצו כאן

התקינו אפליקציות גם לטלפון הנייד

השתמשו ברשתות החברתיות באופן יום יומי ומומלץ או אפילו חובה להתקין את האפליקציות הללו גם לטלפון הנייד שלכם, הוסיפו אפליקציות מתאימות של שלל הרשתות החברתיות שמהן ניתן לעדכן בכל זמן ובכל מקום ולא רק מול המחשב. 
ניתן לעדכן תכנים, להעלות מסרים ופוסטים ולהישאר מעודכנים כל הזמן במתרחש. 
בנוסף ניתן לענות ללקוחות שמתעניינים בשירות ומגיעים מהפרסום ברשתות החברתיות  באופן מיידי וכך לשמור איתם על קשר מהיר, ניתן גם להשיב מענה לחזרה ביום העסקים הבא. 
עדיין הלקוח יודע ששאלותיו ופרטיו יתקבלו ומחכה ליצירת קשר. 
האפליקציות זמינות להורדה – טוויטר, פייסבוק, אינסטגרם, גוגל פלוס, לינקדאין ועוד. 
כל עסק חייב להשתמש באפליקציות של הרשתות החברתיות כמובן מה שרלוונטי אל אותה עסק אבל הנוכחות ברשתות החברתיות היא חובה.




ורוצים עוד טיפים לפרסום העסק שלכם לחצו כאן

התנהלות ברשת החברתית

השתמשו בשם האמיתי שלכם כאשר אתם פותחים פרופיל אישי ברשת החברתית ולא בשם של העסק שלכם פייסבוק ממש לא אוהבת את זה.
אנשים רוצים בחברתם אנשים כמוהם ולאו דווקא בתי עסק. 
בנוסף, תכתבו ותשתפו דברים שגורמים לכם להתרגש או לשמוח.
שמרו על רוח חיובית ברשת ואל תתמקדו בתכנים שליליים ממש לא בריא לעסק שלכם ואפילו יכול להזיק. 
מה שיגרום לרבים להיות חברים שלכם או לעקוב אחריכם היא שתהיו מקוריים, 
יצירתיים, חברותיים ומצחיקים. 
כך ככל שתיצרו עניין רב יותר בקהל שלכם ותגדילו את מספר העוקבים אחריכם ברשתות החברתיות. 
למשל בפרסום בטוויטר – אל תעקבו אחרי יותר מידי אנשים זה יגרום את האפקט ההפוך, 
כמות לא בהכרח מעידה על איכות האנשים ומבטיחה שזהו הקהל שלכם. 
חשוב ליצר קהל איכותי בדף העסקי שלכם וגם לתת לו דחיפה מהפרופיל האישי שלכם לכן חשוב מאוד שאתם תייצגו את העסק שלכם עם השם האמיתי שלכם כדי ליצר אמינות ביינכם לבין הגולשים ברשתות החברתיות.





לעוד טיפ לפרסום בפייסבוק לחצו כאן

חשוב וכדאי להתבלט ולהקרין החוצה את הייחודיות שלכם

גורם חשוב מאוד בהצלחה ומשיכת תשומת הלב של הקהל (לקוחות פוטנציאלים) הוא השמעת הקול הייחודי והשונה שלכם מכל המתחרים האחרים שלכם, 
הפעילות העסקית צריכה להיות בעלת גוון אישי מתבטא בפרסום תוכן מתאים לרוח החברה והאני מאמין של העסק, אידיאולוגיה כאמצעי פרסום ייחודי אם בתוכן שיווקי ואם כאסטרטגיה שיווקית. 
חשוב לבחון את הדברים ולדעת מה נוגע בלב האוהדים ומה מקבל את הפעילות הגבוהה ולפיכך למצוא דרך ייחודית משלכם שתדגיש את הייחודיות של העסק.
כל עסק חייב שיהיה לו את היחודיות שלו אחרת מה אתם שונים מהמתחרים שלכם?
חייב להיות שוני ביינכם לבין המתחרים שלכם.
הבידול מאוד חשוב ככה תמשכו את הגולשים להיות לקוחות שלכם! 







לעוד טיפ לחץ כאן

להעלות כמות פוסטים קבועה ומוגדרת

כאשר אנחנו מכירים רשת חברתית חדשה או מתחילים להשתמש בה יש את הרצון וההתלהבות של ההתחלה. 
דבר זה יכול לגרום לנו לעשות לטעויות ונזקים כמו פרסום של יותר מידי פוסטים ולחפור לאנשים. 
בכל רשת חברתית מומלץ למתן את כמות הפוסטים שמעלים ללא יותר מפוסט אחד ביום או יומיים. 
חשוב להבין את הצרכים של קהל היעד הרלוונטי ולבחון את המצב והפעילות של המשתמשים כלפי הפוסטים והתדירות שלהם. 
חשוב להעלות בקביעות פוסטים בזמנים שנקבעו כי ייתכן והלקוחות העתידיים חוזרים אל הדף בתדירות שקבעתם כדי לבדוק מה חדש. 
חשוב גם לבחון מתי הקהל שלכם נמצא בפייסבוק מה השעות שהם נמצאים באיזה ימים הם נמצאים יותר או פחות ככה תוכלו למקד את הפוסטים שלכם, ברור שבהתחלה זה ניסוי וטעייה כדי שבאמת נוכל לנתח את הנתונים ולדעת מתי הלקוחות הפוטנציאלים נמצאים בפייסבוק או בכל רשת חברתית.
כמו כן חשוב מאוד להשתמש בקידום ממומן בפייסבוק כדי לעדן את הפוסטים הכוונה שתגיעו לכמה שיותר אנשים בפוסט 1 ולא לחפור לאותם אנשים שנמצאים בדף !!!





לעוד לחץ כאן