כאשר אנחנו מכירים רשת חברתית חדשה או מתחילים להשתמש בה יש
את הרצון וההתלהבות של ההתחלה.
דבר זה יכול לגרום לנו לעשות לטעויות ונזקים כמו פרסום של יותר מידי פוסטים ולחפור לאנשים.
בכל רשת חברתית מומלץ למתן את כמות הפוסטים שמעלים ללא יותר מפוסט אחד ביום או יומיים.
חשוב להבין את הצרכים של קהל היעד הרלוונטי ולבחון את המצב והפעילות של המשתמשים כלפי הפוסטים והתדירות שלהם.
חשוב להעלות בקביעות פוסטים בזמנים שנקבעו כי ייתכן והלקוחות העתידיים חוזרים אל הדף בתדירות שקבעתם כדי לבדוק מה חדש.
חשוב גם לבחון מתי הקהל שלכם נמצא בפייסבוק מה השעות שהם נמצאים באיזה ימים הם נמצאים יותר או פחות ככה תוכלו למקד את הפוסטים שלכם, ברור שבהתחלה זה ניסוי וטעייה כדי שבאמת נוכל לנתח את הנתונים ולדעת מתי הלקוחות הפוטנציאלים נמצאים בפייסבוק או בכל רשת חברתית.
כמו כן חשוב מאוד להשתמש בקידום ממומן בפייסבוק כדי לעדן את הפוסטים הכוונה שתגיעו לכמה שיותר אנשים בפוסט 1 ולא לחפור לאותם אנשים שנמצאים בדף !!!
לעוד לחץ כאן
דבר זה יכול לגרום לנו לעשות לטעויות ונזקים כמו פרסום של יותר מידי פוסטים ולחפור לאנשים.
בכל רשת חברתית מומלץ למתן את כמות הפוסטים שמעלים ללא יותר מפוסט אחד ביום או יומיים.
חשוב להבין את הצרכים של קהל היעד הרלוונטי ולבחון את המצב והפעילות של המשתמשים כלפי הפוסטים והתדירות שלהם.
חשוב להעלות בקביעות פוסטים בזמנים שנקבעו כי ייתכן והלקוחות העתידיים חוזרים אל הדף בתדירות שקבעתם כדי לבדוק מה חדש.
חשוב גם לבחון מתי הקהל שלכם נמצא בפייסבוק מה השעות שהם נמצאים באיזה ימים הם נמצאים יותר או פחות ככה תוכלו למקד את הפוסטים שלכם, ברור שבהתחלה זה ניסוי וטעייה כדי שבאמת נוכל לנתח את הנתונים ולדעת מתי הלקוחות הפוטנציאלים נמצאים בפייסבוק או בכל רשת חברתית.
כמו כן חשוב מאוד להשתמש בקידום ממומן בפייסבוק כדי לעדן את הפוסטים הכוונה שתגיעו לכמה שיותר אנשים בפוסט 1 ולא לחפור לאותם אנשים שנמצאים בדף !!!
לעוד לחץ כאן
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה