מומלץ לבנות אסטרטגיית שיווק לפרסום בפייסבוק בכל חודש ולהכין תוכנית מסודרת.
לקבוע תוכנית עבודה כוללת ומקיפה,
סדר פעולות, תזמון, תקציב ומטרות.
כאשר לוחצים על הכפתור כדי לפרסם חשוב לבחון האם הזמן והעיתוי הוא נכון עבור קהל האוהדים שלכם ועבור תחום העיניין של העסק.
למשל, אם יש תרחיש או חדשות שקשורות לתחום שלכם,
כדאי למהר ולהיות בין הראשונים לעדכן,
כך הגולשים והעוקבים אחריכם ידעו שאתם מעודכנים ונמצאים בתחום,
עדכנו אותם בחידושים למשל טכנולוגיות חדשות, מאמרים ומחקרים רלוונטיים.
חשוב גם לתכנן מנים לפרסום של פוסטים פרסומיים ולהקפיד על עקביות בכך.
חשוב גם להסתכל בלוח שנה ולראות איזה חגים קרובים וחופשים ואז אתם יכולים להכין את התוכנית בצורה מסודרת ולחשוב על רעיונות להמשך.
לקבוע תוכנית עבודה כוללת ומקיפה,
סדר פעולות, תזמון, תקציב ומטרות.
כאשר לוחצים על הכפתור כדי לפרסם חשוב לבחון האם הזמן והעיתוי הוא נכון עבור קהל האוהדים שלכם ועבור תחום העיניין של העסק.
למשל, אם יש תרחיש או חדשות שקשורות לתחום שלכם,
כדאי למהר ולהיות בין הראשונים לעדכן,
כך הגולשים והעוקבים אחריכם ידעו שאתם מעודכנים ונמצאים בתחום,
עדכנו אותם בחידושים למשל טכנולוגיות חדשות, מאמרים ומחקרים רלוונטיים.
חשוב גם לתכנן מנים לפרסום של פוסטים פרסומיים ולהקפיד על עקביות בכך.
חשוב גם להסתכל בלוח שנה ולראות איזה חגים קרובים וחופשים ואז אתם יכולים להכין את התוכנית בצורה מסודרת ולחשוב על רעיונות להמשך.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה