השתמשו
בשם האמיתי שלכם כאשר אתם פותחים פרופיל אישי ברשת החברתית ולא בשם של העסק שלכם פייסבוק ממש לא אוהבת את זה.
אנשים רוצים בחברתם אנשים כמוהם ולאו דווקא בתי עסק.
בנוסף, תכתבו ותשתפו דברים שגורמים לכם להתרגש או לשמוח.
שמרו על רוח חיובית ברשת ואל תתמקדו בתכנים שליליים ממש לא בריא לעסק שלכם ואפילו יכול להזיק.
מה שיגרום לרבים להיות חברים שלכם או לעקוב אחריכם היא שתהיו מקוריים,
יצירתיים, חברותיים ומצחיקים.
כך ככל שתיצרו עניין רב יותר בקהל שלכם ותגדילו את מספר העוקבים אחריכם ברשתות החברתיות.
למשל בפרסום בטוויטר – אל תעקבו אחרי יותר מידי אנשים זה יגרום את האפקט ההפוך,
כמות לא בהכרח מעידה על איכות האנשים ומבטיחה שזהו הקהל שלכם.
חשוב ליצר קהל איכותי בדף העסקי שלכם וגם לתת לו דחיפה מהפרופיל האישי שלכם לכן חשוב מאוד שאתם תייצגו את העסק שלכם עם השם האמיתי שלכם כדי ליצר אמינות ביינכם לבין הגולשים ברשתות החברתיות.
לעוד טיפ לפרסום בפייסבוק לחצו כאן
אנשים רוצים בחברתם אנשים כמוהם ולאו דווקא בתי עסק.
בנוסף, תכתבו ותשתפו דברים שגורמים לכם להתרגש או לשמוח.
שמרו על רוח חיובית ברשת ואל תתמקדו בתכנים שליליים ממש לא בריא לעסק שלכם ואפילו יכול להזיק.
מה שיגרום לרבים להיות חברים שלכם או לעקוב אחריכם היא שתהיו מקוריים,
יצירתיים, חברותיים ומצחיקים.
כך ככל שתיצרו עניין רב יותר בקהל שלכם ותגדילו את מספר העוקבים אחריכם ברשתות החברתיות.
למשל בפרסום בטוויטר – אל תעקבו אחרי יותר מידי אנשים זה יגרום את האפקט ההפוך,
כמות לא בהכרח מעידה על איכות האנשים ומבטיחה שזהו הקהל שלכם.
חשוב ליצר קהל איכותי בדף העסקי שלכם וגם לתת לו דחיפה מהפרופיל האישי שלכם לכן חשוב מאוד שאתם תייצגו את העסק שלכם עם השם האמיתי שלכם כדי ליצר אמינות ביינכם לבין הגולשים ברשתות החברתיות.
לעוד טיפ לפרסום בפייסבוק לחצו כאן
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה