פרסום מסרים ממוקדים

פרסום מסר קצר וממוקד לקהל ספציפי בנוגע לעסק והפצתו לקהל הרחב, למשל בעזרת הפרסום בטוויטר, שמתמקד במסרים קצרים וממוקדים. 
הפרסום בטוויטר יעיל למשל לפרסום מבצע מסוים של בית העסק. 
פרסומים ממוקדים של מבצעים בעסק לקהל יעד מסוים ניתן לפרסם במגוון הרשתות החברתיות השונות בהתאם לצורך השיווקי ולתחום של העסק, ישנן רשתות חברתיות פופולאריות רבות המשמשות כפלטפורמת שיווק יעילה לעסקים רבים. 
טוויטר טוב יותר לעסקים שמשווקים לחול או פוליטיקאים.
טוויוטר לעסקים


להמשך לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה