בעזרת פרסום ברשתות חברתיות ניתן להגיע לקהל
יעד ממוקד
ולפלח אותו לפי צרכי העסק וכך להגיע לקהל יותר פוטנציאלי.
דבר שלא קיים בערוצי המדיה המסורתיים, כאשר מודעה מופיעה על שלט חוצות או בדפי העיתון היא מגיעה לכלל הציבור ולעיתים גם לא זוכה לתשומת לב מיוחדת, חבל על התקציב הפרסום שלכם, כמו כן השקעה במדיה החברתית איפה שכל הלקוחות הפוטנציאלים נמצאים וגם במתחרים שלך אתה חייב להיות שם ולהתחיל לפרסם בצורה מקצועית.
אך מודעה בערוצי המדיה השונים מגיעות למי שבאמת צריך אותן, באמצעות פילוח נכון והגדרת הקהל היעד שלך. (גיל, מיקום, שפה, תחומי עיניין)
להמשך קריאה לחץ כאן
ולפלח אותו לפי צרכי העסק וכך להגיע לקהל יותר פוטנציאלי.
דבר שלא קיים בערוצי המדיה המסורתיים, כאשר מודעה מופיעה על שלט חוצות או בדפי העיתון היא מגיעה לכלל הציבור ולעיתים גם לא זוכה לתשומת לב מיוחדת, חבל על התקציב הפרסום שלכם, כמו כן השקעה במדיה החברתית איפה שכל הלקוחות הפוטנציאלים נמצאים וגם במתחרים שלך אתה חייב להיות שם ולהתחיל לפרסם בצורה מקצועית.
אך מודעה בערוצי המדיה השונים מגיעות למי שבאמת צריך אותן, באמצעות פילוח נכון והגדרת הקהל היעד שלך. (גיל, מיקום, שפה, תחומי עיניין)
להמשך קריאה לחץ כאן
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה