שימוש בתמונות שמיצגות את העסק שלך ובסרטוני טיפים או הדרכות או סתם סרטון הסבר לפרסום – עסקים מתחומים
מסוימים ימשכו יותר לקוחות אם יפרסמו בעזרת תמונות או סרטונים,
למשל בתחום המזון או האופנה או איפור ועיצוב שיער, ישנן רשתות חברתיות המתמקדות בתמונות ופחות בתוכן כתוב.
כך ניתן להשתמש בפרסום באינסטגרם לפרסום העסק שלך, על ידי העלאת סרטונים איכותיים שהם עד 60 שניות ותמונות באיכות גבוהה המייצגות אותו, כך לעורר את החשק של הלקוח למוצר מסוים.
תנסו לעלות תמונות שאתם מופיעים בעסק או סרטון שאתם מסבירים או נותנים טיפ או מידע בעל ערך שיכול לעזור ללקוחות שלך ביום יום.
כשאתם עוצרים על תמונה או סרטון של מסעדה אנחנו ישר נעצור.
ונראה איזה מסעדה.
להמשך לחץ כאן
למשל בתחום המזון או האופנה או איפור ועיצוב שיער, ישנן רשתות חברתיות המתמקדות בתמונות ופחות בתוכן כתוב.
כך ניתן להשתמש בפרסום באינסטגרם לפרסום העסק שלך, על ידי העלאת סרטונים איכותיים שהם עד 60 שניות ותמונות באיכות גבוהה המייצגות אותו, כך לעורר את החשק של הלקוח למוצר מסוים.
תנסו לעלות תמונות שאתם מופיעים בעסק או סרטון שאתם מסבירים או נותנים טיפ או מידע בעל ערך שיכול לעזור ללקוחות שלך ביום יום.
שימו לב
כשאתם עוצרים על תמונה או סרטון של מסעדה אנחנו ישר נעצור.
ונראה איזה מסעדה.
להמשך לחץ כאן
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה