בעמודים העסקיים בפייסבוק קיימות פלטפורמות נוחות
וידידותיות לשימוש בתוך העמוד העסקי.
דוחות של תוצאות פרסום.
ניתן למצוא ניתוחים גרפיים לגבי פרסומים שונים, צפיות וסטטיסטיקות שונות/ לייקים.
נתונים אלה מאפשרים לבעל הדף העסקי לבחון את הפרסומים השונים שלהם, קידום בפייסבוק של פוסט מסוים או שינוי של פוסט קיים.
לפי המידע אנחנו נדע איזה פוסט זכה להכי הרבה חשיפה.
המידע לגבי התכנים הפרסומים הוא נגיש ויעיל מאוד, כך ניתן לנהל תקציב פרסום בפייסבוק בצורה חסכונית ויעילה ולדעת איזה פוסט עבד הכי טוב וללכת העיקבותיו.
חשוב מאוד לשים לב לתוצאות כי זה לא רק לעלות פוסטים לדף כמה תמונות וזהו צריך לדעת מה מעבר לזה לבחון את הדברים מה רשום כמה למה איך מתי ? כל השאלות שצריך לשאול.
בנוסף למה שיש לנו בדף יש גם את האנליטיקס של פייסבוק שזה דרך מנהל המודעות וכדי לחבר אותו לדף העסקי כל מה שצריך לעשות זה פעם אחת צריך להיכנס לשם ולחבר אותו לדף העסקי שאותו אתם רוצים לחבר לאנליטיקס ואז מאותו הרגע הוא מתחיל לספור את כל מה שקורה בדף העסקי והוא הרבה יותר שימושי למי שיודע איך להשתמש בו כי שם אתם רואים כמות שיתופים לייקים סוגי לייקים , כמה אחוז גברים או נשים איזה מיקומים ועוד...
האנליטיקס מראה לנו הרבה יותר תוצאות למה שקורה בדף העסקי שלנו חשוב מאוד להשתמש בתוצאות של האנליטיקס שיכולים לעזור לנו לכוון את הפרסומים שלנו ולחסוך בתקציב או לכוון אותו למקום המדוייק שהכי שווה לנו להשקיע באותה תקופה.
להמשך לחץ כאן
דוחות של תוצאות פרסום.
ניתן למצוא ניתוחים גרפיים לגבי פרסומים שונים, צפיות וסטטיסטיקות שונות/ לייקים.
נתונים אלה מאפשרים לבעל הדף העסקי לבחון את הפרסומים השונים שלהם, קידום בפייסבוק של פוסט מסוים או שינוי של פוסט קיים.
לפי המידע אנחנו נדע איזה פוסט זכה להכי הרבה חשיפה.
המידע לגבי התכנים הפרסומים הוא נגיש ויעיל מאוד, כך ניתן לנהל תקציב פרסום בפייסבוק בצורה חסכונית ויעילה ולדעת איזה פוסט עבד הכי טוב וללכת העיקבותיו.
חשוב מאוד לשים לב לתוצאות כי זה לא רק לעלות פוסטים לדף כמה תמונות וזהו צריך לדעת מה מעבר לזה לבחון את הדברים מה רשום כמה למה איך מתי ? כל השאלות שצריך לשאול.
פייסבוק אנליטיקס
בנוסף למה שיש לנו בדף יש גם את האנליטיקס של פייסבוק שזה דרך מנהל המודעות וכדי לחבר אותו לדף העסקי כל מה שצריך לעשות זה פעם אחת צריך להיכנס לשם ולחבר אותו לדף העסקי שאותו אתם רוצים לחבר לאנליטיקס ואז מאותו הרגע הוא מתחיל לספור את כל מה שקורה בדף העסקי והוא הרבה יותר שימושי למי שיודע איך להשתמש בו כי שם אתם רואים כמות שיתופים לייקים סוגי לייקים , כמה אחוז גברים או נשים איזה מיקומים ועוד...
האנליטיקס מראה לנו הרבה יותר תוצאות למה שקורה בדף העסקי שלנו חשוב מאוד להשתמש בתוצאות של האנליטיקס שיכולים לעזור לנו לכוון את הפרסומים שלנו ולחסוך בתקציב או לכוון אותו למקום המדוייק שהכי שווה לנו להשקיע באותה תקופה.
להמשך לחץ כאן
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה