מיקוד קהל היעד

פלטפורמות הפרסום בפייסבוק מאפשרות מיקוד של קהל היעד ופילוח של הגולשים. 
כך למשל עסק המתמחה בקוסמטיקה ואסתטיקה יכול למקד את הפרסומים שלו לקהל של נשים בלבד.
ולהתאים את הגילים שאתם רוצים לפרסם ותחומי העיניין שלהם. 
בנוסף עסק הנמצא באזור גיאוגרפי מסוים ואינו רוצה לפנות לכלל האנשים במדינה, עיר או בעולם, ביכולתו להגביל את הקהל הצופה במודעות הקידום בפייסבוק לאזור גיאוגרפי ספציפי. 
ניתן לפלח את קהל היעד לפי מגוון פרמטרים – גיל, מגדר, אזור מגורים, תחומי עיניין ועוד.


מישהו שמע על המושג ריטרגטינג בפייסבוק ?


ריטרגטינג זה בעם הרימרקטינג(שיווק מחדש)



בנוסוף לבניית קהל בצורה הזאת יש לנו אפשרות לבנות קהל מותאם אישית

בקהל מותאם אישית יש לנו מספר אופציות לבחירה.
וככה בעצם אנחנו עושים את הריטרגטינג אם יש לכם אתר או דף נחיתה יש לנו אפשרות לקבל קוד מפייסובק הקוד נקרא פיקסל ולהוסיף אותו לאתר או לדף נחיתה שיש לנו ( חשוב מאוד לשתול את הקוד במקום המיועד לו אחרת זה פשוט לא יעבוד) ואז בעזרת הקוד הזה אתם אוספים את הלקוחות הכי פוטנציאלים שהיו אצלכם באתר או בדף נחיתה ואתם יכולים להציג להם מודעות אחרות.

בנוסף אתם יכולים לצור קהל מהצפיות בסרטונים שלכם שזה גם אופציה מאוד טובה.
למשל אנחנו יכולים לצור קהל שצפה 75% מהסרטון שלנו שזה אופציה מעולה לשיווק העסק שלנו.
אפשר לצור גם קהל גם לפי מוערבות בפוסטים שלנו או לצור קהל מאנשים שצפו בדף העסקי שלנו שזה אופציה ממש טובה לנו 

חשוב מאוד לצור קהלים שיהיו אפקטים עבור הפרסום 




להמשך לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה