לא רק התוכן אלא גם הויזואליות

כתיבת תוכן שיווקי ושימוש באמצעים שונים לכתיבה שיווקית זהו דבר חשוב אך לא העיקר. 
התוכן הוא זה שיניע את הלקוח לפעולה ויגרום לו לרצות במוצר לקראת תהליך המכירה אך את תשומת הלב הראשונית חשוב 'לתפוס' בעזרת תמונות וסרטונים שונים, 
מומלץ להשתמש בתמונות שאינן בעלות רקע בצבע לבן או כחול כמו בפייסבוק מכיוון שהוא נבלע בתוך המסך ואינו מנצל את מלוא השטח המוקצה למודעה. 
בנוסף, מומלץ להשתמש בתמונה המצולמת מקרוב ומושכת יותר תשומת לב מאשר תצלום מרוחק. השימוש בתמונות חינמיות אינן מומלצות ואף אם כן, מומלץ שיעבור עריכה בתוכנת הפוטושופ או שיש אתרים שהם באיכות גבוהה ואם מעצבים את התמונה כמו שאתם רוצים אני ממליץ לכם להשתמש באתר קאנבה
אחלה אתר ויש שם מלא אופציות לעיצוב לבד 
יש עוד אתר הוא ניקרא  פיקסלר  גם הוא אתר לעיצוב יותר דומה לפוטושופ אבל חינמי וגם הוא אחלה אתר נוח לעיצוב וממש נעים.
הנה הקישור אתר פיקסלר.







לעוד טיפים לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה