כלל מספר 1 בפרסום בפייסבוק: התמונה היא זו שמושכת את העין של הגולשים למודעה לכן חשוב מאוד שהתמונה תהיה יצירתית ושיווקית ואחת כזו שמאפיינת את העסק שלכם או את המוצר אתם רוצים למכור, הקופירייטינג (כתיבה שיווקית) הנלווה לתמונה יקבע אם הם יחליטו להקליק על המודעה או לא.
זו אחת הסיבות שמומלץ לנצל את המקום שפייסבוק מאפשרים לטקסט על גבי התמונה,
ולהוסיף לה מסר שיווקי מתאים בשטח של עד 20 אחוז טקסט.
בשטח גדול יותר מ-20 אחוז יפגום בחשיפה של המודעה,
ולכן מומלץ לא לעבור את המגבלה הזו ואף לעבוד לפיה אני מצרף את הכלי של פייסבוק
כלי למדידת אחוז טקסט על תמונה בפייסבוק
זו אחת הסיבות שמומלץ לנצל את המקום שפייסבוק מאפשרים לטקסט על גבי התמונה,
ולהוסיף לה מסר שיווקי מתאים בשטח של עד 20 אחוז טקסט.
בשטח גדול יותר מ-20 אחוז יפגום בחשיפה של המודעה,
ולכן מומלץ לא לעבור את המגבלה הזו ואף לעבוד לפיה אני מצרף את הכלי של פייסבוק
כלי למדידת אחוז טקסט על תמונה בפייסבוק
התמונה
שתבחר תקבע במידה רבה עד כמה המודעה שלך תמשוך את הגולשים להקלקות,
וצריך להשקיע בבחירה שלה זמן, מחשבה ואולי גם משאבים (כמו רכישת תמונה ממאגר תמונות, צילום על ידי צלם מקצועי או עיצוב גרפי לפי הצורך).
בנוסף, הטקסט שימוקם על התמונה יעביר את המסר השיווקי יעבור הרבה יותר מאשר תמונה רגילה ללא טקסט בכלל.
וצריך להשקיע בבחירה שלה זמן, מחשבה ואולי גם משאבים (כמו רכישת תמונה ממאגר תמונות, צילום על ידי צלם מקצועי או עיצוב גרפי לפי הצורך).
בנוסף, הטקסט שימוקם על התמונה יעביר את המסר השיווקי יעבור הרבה יותר מאשר תמונה רגילה ללא טקסט בכלל.
תמונה
מוצלחת צריכה להיות מאוד ברורה וייחודית, שתצליח לבלוט בין כל המודעות האחרות
המופיעות על המסך של הגולש. זה אומר שהתמונה שתבחר לא תהיה עמוסה מדי ומלאה בפרטים, אולי עם
צבע רקע יוצא דופן (צהוב? טורקיז? ורוד?) או אפילו בשחור-לבן. העיקר: ליצור בידול
משמעותי בין המודעה שלך למודעות של המתחרים שלך.
להמשך קריאה ועוד טיפ לחץ כאן
בידול העסק שלך! |
להמשך קריאה ועוד טיפ לחץ כאן
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה