למידה מסטטיסטיקה

חשוב להשתמש ב'נתוני הכניסה' הנמצאים בדף העסקי בפייסבוק, למידע זה יש חשיבות רבה עבורכם ועבור הקידום שלכם בפייסבוק. 
כך ניתן להפיק מידע לגבי איזה תוכן הקהל אוהד ומשתף איתו פעולה  יותר ואיזה פחות ואז אתם יכולים לבחור על סגנון כתיבה יחדו לקהל שלכם.
קידום באמצעות תמונות מסוימות, אילו תמונות זוכות למעורבות גדולה יותר, אולי השימוש בסרטונים מקדם אתכם ליותר קהל, שימוש בלינקים וכתבות שונות. 
כך ניתן לבחון את אחוזי הפרסום של הפוסט באופן טבעי ובאופן ממומן. 
להשוות ולהפיק לקחים ומסקנות מכך.
לימודי הסטטיסטיקה היא לא קלה אבל היא מאוד שימושים וחשוב מאוד שאתם תדעו אותה כדי שתוכלו לבחון את כל הדברים האלה שכתבתי לכם תוכלו להשתמש בזה כדי לדעת איזה ימים יותר חזקים וכך גם תוכלו לדעת מתי לעלות את הפוסטים שלכם או מודעות ממומנות בדיוק מתי שהקהל שלכם נמצא בפייסבוק 

שימו לב 

המדידה של זה ממש לא תוך שבוע!!!
אלה זה יכול לקחת חודשים כדי להבין כל כך הרבה דברים על הקהל שלכם.
אל תשכחו שיש את כל העיניין של העונות או תקופות קצרות לפני חגים וכמובן עוד הרבה הרבה סיבות. 
המטרה היא קידום אורגני משולב עם קידום ממומן במגוון שיטות בפלטפורמה האדירה הזאת פייסבוק
לפייסבוק יש מספר רב של אפשרויות קידום מומלץ לנצל אותם כמו שצריך 




להמשך קריאה לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה