קידום של פוסטים באמצעות הקידום הממומן

רבים חושבים שמומלץ לקדם את הפוסטים החלשים יותר אלה שהמוערבות שם פחות ולהשקיע בהם כדי שיצברו יותר חשיפה,
כאשר את הפוסטים שצוברים יותר אהדה, ההשקעה בהם פחותה. 
אך יש בכך טעות גדולה ההתנהגות המומלצת היא חיזוק והשקעה בפוסטים הויראליים יותר שהם יצרו עבורנו את הקידום האורגני גם לא רק מה שבתשלום הוא יקבל תפוצה אורגנית יותר טובה ואיכותית.
מלבד העובדה שקידום פוסט חלש יותר דורש גם יותר תקציב מכיוון שפייסבוק מזהה אותו לפי התוכן או התמונה ולכן מפיצה אותה למעט מאוד אנשים או בגלל שאחוז הטקסט על התמונה גדול יותר מ20 אחוז אז הוא גם לא יקדם את הפוסט שאתם רוצים לחזק חשוב מאוד לשים דגש על כל הדברים האלה. 
בניגוד לפוסט שיוצר מעורבות של גולשים ומאושר על ידי פייסבוק וכך גם יגיע למקסימום פוטנציאל חשיפה. 
חשוב מאוד לשים לב לדגשים הבאים אחוז טקסט על התמונה פייסבוק לא אוהבת הרבה טסקט על התמונה עדיף כמה שפחות אבל כן חשוב שהתמונה תהיה איכותית ויצירתית ומאפיינת את העסק שלכם
גם מבחינת הכתיבה שהיא תהיה מותאמת לקהל שלכם.
חשוב לבחון אילו פוסטים הם פעילים יותר ולהשקיע בהם את התקציב ולא בפוסטים שאינם צוברים אהדה מסוימת.





לעוד טיפ קטן לחץ כאן

אין תגובות:

פרסום תגובה