פילוח של קהל היעד באופן יסודי יותר

פילוח עמוק יותר של קהל היעד כלומר מיקוד מדויק יותר
יכול להישמע כמו צמצום של ציבור הצופים ופחות חשיפה אך הדבר הפוך, 
ככל שקהל היעד מצומצם וממוקד יותר לפי תחומים וצרכים שונים כך הוא איכותי יותר. 
כך תוכלו להכין דף נחיתה ולפרסם את הדף נחיתה בפייסבוק לקהל ספציפי וגם יהיו פחות סימוני 'לייק' ריקים מתוכן ולא רלוונטיים. 
כך כאשר צריך להוסיף תחום עניין מסוים, 
מומלץ לעיין במדד של התפוצה בעזרת מערכת הקידום וכך ניתן לדעת מהו סדר הגודל שלפיו מתקיים המיקוד של קהל היעד.

כל זה נעשה דרך הקהל מותאם אישית בפייסבוק כמו שאמרתי כבר באחד מהפוסטים הקודמים אנחנו יכולים להשתמש ברשימת תפוצה שאותה אנחנו מכינים דרך הדף נחיתה שאנחנו מכינים ואז אתם יכולים להשתמש במייל או במספר הפלאפון כדי שהציג להם פרסומות שונות,
ככה בעצם אתם יוצרים קהל מותאם אישית זה בעצם נכס שלכם. 
בנוסף אתם יכולים להשתמש ולהכין ניוזלטר ולשלוח לאנשים שנרשמו אצלכם מיילים עם טיפים או ערך מוסף כדי ליצור אמון בנך לבין הלקוח.
תאמינו או לא זה עובד מצויין.




להמשיך קריאה לחץ כאן

אין תגובות:

פרסום תגובה