הגדרת הקהל אליו אתה פונה

דע אל מי אתה מבקש להגיע. הגדר את קהל היעד שלך לפי מאפייני העסק, צרכיו והמאפיינים שלו, 
כמו בפרסום ממומן בפייסבוק.
פייסבוק מאפשרת לנו לפלח קהל ממוקד ולמי שבאמת צריך את המוצרים/שירותים של בית העסק.
חשוב מאוד לעשות את הפילוח בצורה מאוד מאוד ממוקד 
ולשאול את השאלות הנכונות כדי להגיע לקהל היעד של העסק שלנו, 
יכול להיות לנו מספר קהלים בגלל שיכול להיות שיש לנו מוצר שמתאים להורים 
ויכול להיות שיש לנו מוצר שמתאים לקהל יותר צעיר לחיילים.


פילוח קהל


שאל את השאלות הבאות כדי לבחור את הקהל שלנו כמו שצריך ולא לבזבז את התקציב הפרסום שלנו! 



האם אתה פונה לקהל מבוגר או צעיר? (טווח גילים)  
מה מאפיינים  של אותו ציבור ואורח חייו,
למשל – חילוני, דתי, מסורתי?
איזה תחומי עיניין?
האם זה עיצוב שיער, איפור, הורים, שיווק דיגיטלי, אופנה, עיסוי ועוד... 
אם אתה פונה לקהל צעיר גם ניסוח הפוסט יהיה מושך ומזמין בשפה שתדבר לליבו של הלקוח הצעיר. 
ואם אנחנו נפנה לקהל כמו הורים אנחנו נכתוב פוסט שעונה על הצריכים שלכם ופותר להם את הבעיה שיש להם.
חשוב מאוד שאנחנו כותבים פוסט איזה בעיה השירות/מוצר שלנו פותר ללקוחות שלנו למה חייב את המוצר/שירות שלנו?  
כלים אלה יעזרו לך לנסח את הפוסט השיווקי כך שיתאים לקהל היעד הרלוונטי שאתה רוצה לגייס לטובת העסק שלך.
להמשך לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה